06:04 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مالیات بر خانه های خالی

کریمی: کمبود شدید عرضه، دلیل افزایش قیمت مسکن در اراک است
نماد برتر- نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی علت اصلی افزایش قیمت مسکن در اراک را کمبود شدید عرضه مسکن در شهر اراک عنوان کرد و گفت: قفل شدن محدوده طرح جامع و تفضیلی اراک و عدم پیش بینی هیچ منطقه قابل توجهی برای توسعه و ساخت و سازهای آینده در این شهر، عواملی است که به طور منطقی گران شدن مسکن و اجاره خانه در اراک را رقم می زند.
ایرادهای قانون فعلی مالیات بر خانه های خالی چیست و چرا به اصلاحیه نیاز داشت؟
نماد برتر- یک کارشناس مسکن در یادداشتی با اشاره به ایرادهای مالیات های مستقیم، اصلاحیه قانون مالیات بر خانه های خالی را از لحاظ اجرایی و کارآمدی بسیار مناسب تر از قانون فعلی دانست.
باید برای خانه های خالی تعاریف استاندارد درنظر گرفته شود
نماد برتر- ارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه اخذ مالیات بر خانه های خالی در همه جای دنیا کاربرد دارد گفت: باید تعاریف استانداردی برای خانه های خالی در ایران درنظر گرفته شود تا بتوان این قانون را بخوبی اعمال کرد.
باید سوداگران را از بازار مسکن بیرون کنیم
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید سوداگران را از بازار مسکن بیرون کشیده و فقط کسانی در بازار مسکن بمانند که مصرف کننده هستند.
جهش مسکن با وجود ۲.۶ میلیون خانه خالی
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به دلیل هجوم تقاضا میانگین قیمت مسکن شهر تهران به یکباره ۳۵ درصد جهش کرد و در بعضی مناطق این رشد به ۵۳ درصد هم رسید، یک مقام دولتی بیان کرده که بستن مالیات بر خانه‌های خالی مشکل بازار مسکن را حل نمی کند.
صفحه قبل | صفحه بعد